torsdag 9 juli 2009

sommar sommar sommar.........japp nu e sommaren här för linus kusiner och föräldrar har kommit hit så nu e det fullt bus:) ska till klmården nästa torsdag wiiiieeee:) å så blir det bad bara solen tittar fram igen nu har jag ju fått mitt regn iaf:)

vad händer för övrigt då....tja jag å madde idear lite granna om saker o ting o så håller jag på att göra lite nya färgglada saker till quinnyn ny sittdyna å suflett ska det allt bli:) förövrigt känns det som dagarna springer förbi mig å räcker ut tungan då tiden går förfort skulle behöva dagar som var dubbelt så långa men m dom skulle vara det så skulle ju nätterna vara det med å då skulle det i längden bli ganska jobbigt att försöka sov då tiden skulle bli för lång hmmm undra vad jag fick ut av det tänkandet egentligen:S hehehehe nå väl nu e ju tiden som den ska vara som tur e:) om man skulle ta tag i o göra något nu när lilleman sover istället för att sitta här å tråka på:)


over and out

Inga kommentarer: